Fervor pel PP en prostitutes d’Eivissa

Tard o d’hora, acabes entenent què entenen els candidats per una gestió eficaç. Hi ha qui, com Mourinho, creu que qualsevol cosa val per aconseguir la victòria final.

I qui fa trampes per a guanyar un congrès regional d’un partit, les pot fer per a ser el candidat a la presidència d’un govern, i les pot fer per a que els seus amics guanyin més diners. Perquè aquests amics saben el què ha fet abans i no convé que s’enfadin. Perquè és un trampós.

Ara el que cal saber és, no només si al PP de Balears volen escollir un trampós per a dirigir-los, que també, sinó si estan disposats a compartir la intimitat i l’esforç de la lluita política amb tramposos. I això diu molt de la gent.

Malauradament, de tramposos n’hi ha a totes bandes i a cap banda no volen ser els primers en treure-se’ls de sobre.

Bola extra: curiosos els contactes dels quadres del PP. També podia haver estat que s’afiliessin al partit de forma massiva els treballadors d’una correduria d’assegurances, d’un taller mecànic o d’una agència immobiliària. Però potser no hagués estat notícia. O potser és que el canvi de model productiu del país … millor deixem-ho.

Salut i sort,
Ivan.

2 respostes a «Fervor pel PP en prostitutes d’Eivissa»

  1. Això és el típic debat sobre la prostitució, regularització o abolició, si es (pot) exercir més o menys voluntàriament, sense coacció o si és intrínsecament una forma d’esclavatge a on t’hi porta la misèria.

    És a dir, s’han afiliat lliurement o forçades per un xulo? Els diners que reben a canvi de vendre el seu vot compensen l’alienació del teu cos (polític)? Es pot ser lliure exercint la militància en el PP o és quelcom intrínsecament opressiu per a tu i per als altres? Cal abolir la militància en el PP o és preferible regularitzar-la per a que la gent amb baixos instints tingui una forma de canalitzar-los?

  2. Avatar de francis black
    francis black

    Quizá cambian el himno por algo que seguro piensan los más antiguos militantes.

Digues la teva!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: