Ahir estava escoltant El matí de Catalunya Ràdio i el Fuentes li demanava a un catedràtic de Dret Penal (què té a veure el Dret Penal amb el matrimoni? Uiiii) què li semblava la sentència del Tribunal Constitucional que certifica la seva legalitat.
I aquest senyor ha contestat una cosa molt interessant. Ha dit que
el alto tribunal ha trigat set anys en dictar sentència, i que per entendre què vol dir aquest temps d’espera res millor què posar-lo en perspectiva: quan es va presentar el recurs contra la llei encara no existia l’iPhone. Parlem de la Prehistòria!
La doble comparació temporal em sembla totalment encertada i brutalment oportuna.
En un món que avança a ritme del Segle XXI, ens podem permetre un sistema judicial pensat per les necessitats d’uns pocs privilegiats del Segle XIX? Tendria sentit que el parlament legislés sobre la distribució de la carn de mamut?
Com va dir un entrenador de futbol, nohasefaltadisirnadamás.
Salut i sort,
Ivan.
Digues la teva!