Els que visiteu Lo Bloc ja us haureu adonat, però els que només llegeixen els articles a un lector RSS no s’hauran adonat que ara podeu valorar tant els articles com els pocs comentaris que compartim gràcies a un nou plugin de WordPress.
I la veritat és que m’agradaria saber si el que llegiu (si llegiu!) us agrada o no. Lo bloc va començar com un bloc obert a la gent. El propòsit no era (i no és) guanyar audiència ni sentar càtedra, sinó deixar anotades coses que em venen al cap i, ja posats, compartir-ho amb qui pugui tenir temps per llegir-les.
I ja posats a publicar el bloc, el pas natural és fer la comunicació més fluïda en ambdós sentits. Perquè la companyia no ha estat buscada, però si molt ben trobada, i els moments en que descobreixo comentaris (especialment dels tertulians habituals) són molt feliços.
També em podeu dir que escric molt bé, naturalment.
Salut i sort,
Ivan.
Ieee! Jo també he posat estreleltes pq em valorin!
Pensava que els meus trolls aprofitarien la benentesa, eprò crec que ni aixó son capaços de fer: tin una mitjana d’excelent!!
On dius que hem de fer què? 😉 Jo de moment tinc poques votacions, potser perquè el personal és de vacances… però algú ja m’ha valorat un apunt com a dolent. No tinc tanta sort com l’Arqueòleg! 😉
🙂
A mí m’ha passat el mateix: la primera valoració ha estat molt negativa, tot i que al tractar-se de la crítica d’un llibre, no sé si han valorat la meva opinió o la novel·la de Murakami.
Bon estiu a tots dos!
Jajaja, un entreteniment més … encara que tu ja saps que m’agrada com escrius i de que escrius!!