902

Com la majoria de gent que té connexió ADSL, les trucades a números de telèfon fixes dins d’Espanya em surten de franc. En canvi, trucar un telèfon 900 em costa diners.

Doncs bé, hi ha una web molt útil, www.nomasnumeros900.com que es dedica a publicitar els equivalents dels números 900. És a dir, per a un número 901 o 902 donat, et diu quin és l’equivalent normal al que pots trucar sense que et costi més. Ho acabo de provar amb el telèfon d’atenció al client d’Endesa i m’ha funcionat.

Malauradament, per a demanar hora a un ambulatori públic català hem de trucar a un 902, concretament al 902.111.444, i d’aquest no surt l’equivalent. Que una administració pública faci diners a costelles del contribuent per a proveïr un servei bàsic com és aquest em sembla directament immoral. I si no és il·legal, hauria de ser-ho.

Salut i sort,
Ivan.

Digues la teva!