Boys and Girls in America

The Hold Steady van assolir una inesperada popularitat quan Bruce Springsteen els va assenyalar com una de les bandes que més el feien disfrutar actualment.

The Hold Steady - Boys and Girls in America

Aquest Boys and Girls in America ja té una mica de temps, de fet sembla que estan preparant un nou àlbum que apareixerà durant aquest 2008. En qualsevol cas, el que he escoltat m’ha agradat. És un rock que podem entendre com clàssic, veu, guitarres i acompanyament; com springstenià, amb guitarres que prescindeixen de solos enlluernadors i una veu que és protagonista pel seu ús, no pel seu so; i com a fresc, perquè les cançons són la majoria divertides i engrescadores.

En destaco tres. La balada First Night, amb una lletra que no li arriba a l’alçada de la música; Chill Out, amb un piano i una veu femenina fent un contrapunt molt interessant al ritme habitual de la banda; i la delirant Chips Ahoy, que ha provocat un dels videoclips més absurds que podeu trobar al YouTube.

Adient per fans del rock americà. Contraindicat si necessiteu un punt de qualitat especial per a enganar-vos.

Salut i sort,
Ivan.


Digues la teva!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 141 other followers