Les fotos d’Elsa Pataki

No es pot negar que el tema de la setmana és l’aparició en topless de l’actriu Elsa Pataki a la portada d’Interviu.

Elsa Pataki

Pel que sembla, les fotos les han fet sense demanar-li permís a la noia. Em sembla malament. Quan nosaltres marxem de viatge, moltes vegades fem fotografies de gent anònima, perquè estan allà i no els pots demanar que s’apartin. I de vegades demanem permís per a fer-li una fotografia a algú, la majoria de cops nens que estan encantats que algú pari esment en ells i els vulgui retratar. Per això, fer-li tot un reportatge a una noia que està fent topless a la platja, em sembla que no està bé.

Queda clar que jo no pateixo aquest perill, perquè a mi em coneixen quatre gats i perquè fer-me fotos a mi a un platja nudista, més que eròtic seria gore. Però crec que si Interviu publiquès fotos meves en pilota, no m’agradaria pas. L’Elsa Pataki ha de patir aquesta situació perquè està tenint èxit en la seva carrera professional. Com que ets rica, famosa i guapa, ara et fots. És això? Doncs no em sembla bé.

A més, es veu que en aquell moment l’Elsa Pataki estava fent-se fotos per un reportatge pagat per a una altra revista. Aquesta noia viu de la seva imatge, del seu cos. Si li fas fotografies sense permís, no només estàs atemptant contra la seva intimitat, sinó també contra la seva manera de guanyar-se la vida. I això em sembla malament.

Ara sortiran uns dient que a un lloc públic pots fer les fotos que vulguis i del que vulguis. Doncs no, igual tampoc no estaria bé que si et paren pel carrer els de TV3 tu aprofitis per explicar que la veïna del tercer es tira el butanero, i com que és cert es pot explicar. Llibertat d’expressió vol dir que tothom pot expressar lliurement les seves idees. I que es poden declarar públicament fets d’interès públic. No cobreix qualsevol cosa us vingui bé dir sobre qualsevol altre. (Si no em creieu, proveu a dir a un mitjà de comunicació que la justicia es un cachondeo o que Acebes és d’extrema dreta.). I no hauria de cobrir intromisions a la vida privada dels altres.

Ara que el mal ja està fet, si voleu veure les fotos sense donar-li diners a la revista, les podeu trobar a aquest blog francès, però jo us recomano les de la seva web oficial, on surt guapíssima i són fotos que ella si vol que veieu.

Salut i sort,Ivan.


10 Respostes to “Les fotos d’Elsa Pataki”

Digues la teva!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 141 other followers