El Merendero de la Mari
4 Novembre 2006 in restaurants
Tags: Barcelona, restaurants
Dijous vam anar a sopar amb Rudy, un amic belga al que per distància geogràfica i manca de temps lliure no podem veure tant com ens agradaria. I ja sabeu on vam anar.

La primera opció havia estat el Barceloneta, però no havia taula lliure fins a les onze de la nit. Fer esperar tres belgues fins aquesta hora per sopar va segurament en contra de la Convenció de Ginebra. La gent del Agua ens va dir el mateix. Aleshores vam pensar en el Merendero de la Mari, naturalment al menjador i no a la terrassa.
I jo, francament, no penso tornar. No és que el lloc no m’agradés, o que no estigui bé, però no és el meu pal. És un restaurant pensat per a turistes, per a grups i per a empreses. La teca és bona, però si la setmana abans has menjat a La Ràpita o a Ca’l Faiges, com és el cas, no impressiona gens. El servei és bo, però tenint en compte la quantitat d’estrangers que visiten el local haurien d’espabilar-se més amb l’anglès i amb els costums més discrets que tenen els del nord a l’hora de cridar els cambrers. La fillastra del Rudy hagués mort de set si jo no li hagués indicat la paraula i el volum de veu necessaris per a cridar l’atenció. El preu (erem cinc, dos plats i postre cadascú, una ampolla de vi i altres begudes: 248 € ) em va semblar correcte, proporcionat a la qualitat i els estàndards habituals a Barcelona.
Però el que a mi em va matar va ser el soroll. Què voleu que us digui, jo sóc dels que volen gaudir de la taula. Al restaurant no només menges; també vols conversar, escoltar, parlar, contemplar tranquilament el moment, i res d’això és possible si hi ha un brogit de converses al voltant. No és que els grups que havia al voltant fossin especialment escandalosos, és que el soroll es multiplica degut a l’acústica del local.
A sota us deixo l’enllaç a la web. No sé quin indocumentat l’ha perpetrada, però us aconsello que apagueu els altaveus abans d’anar-hi, per molt que us agradi la música barroca. I un darrer comentari, lingüistic. M’agradaria saber què els semblarà als de Ciutadans que el website d’un restaurant de Barcelona sigui bilíngüe, castellà i anglès.
Salut i sort,
Ivan.
-
Comentaris Recents
Francis black a 10 + 1 plaers francis black a This Is The One Ivan a This Is The One francis black a This Is The One francis black a Los santos inocentes -
Entrades recents
-
Top Posts
blogs
cinema
futbol
Gastronomia
Lectures
Sobre viure
Tecnologies
viatges
De què parlem
actituds Alemanya Anglaterra Argentina Barcelona blocs Buenos Aires còmic Cambodja Catalunya cinema comèdia concerts country drama economia El País El Roto Espanya Estats Units exposicions folk fotografia França futbol Història humor intriga Japó jazz llibres música Neil Young novel·la Orient Mig periodisme personal política pop restaurants rock rugbi televisió viatges VioCalendari
Arxius
- Juliol 2009
- Juny 2009
- Maig 2009
- Abril 2009
- Març 2009
- Febrer 2009
- Gener 2009
- Desembre 2008
- Novembre 2008
- Octubre 2008
- Setembre 2008
- Agost 2008
- Juliol 2008
- Juny 2008
- Maig 2008
- Abril 2008
- Març 2008
- Febrer 2008
- Gener 2008
- Desembre 2007
- Novembre 2007
- Octubre 2007
- Setembre 2007
- Agost 2007
- Juliol 2007
- Juny 2007
- Maig 2007
- Abril 2007
- Març 2007
- Febrer 2007
- Gener 2007
- Desembre 2006
- Novembre 2006
- Octubre 2006
- Setembre 2006
- Agost 2006
- Juliol 2006
- Juny 2006
- Maig 2006
- Abril 2006
- Març 2006
- Febrer 2006
- Gener 2006
- Desembre 2005
- Novembre 2005
- Octubre 2005
- Setembre 2005
-
Visites
- 22,051 visites fins ara
20 Abril 2007 at 10:38 pm
A mi també em mata el soroll als restaurants i si hi ha una taula de grup gran a prop, t’acaba amargant el sopar
De La Ràpita, quin restaurant recomanes?
Salutacions.